mengimbau kembali 2009...

|
awal tahun dulu, azam bermacam2.....

JANUARI


Sem 4 bermula. Matlamat sem 4 kene cemerlang sebab sem 3 menurun gile, jadi siang malam belajar tap x dpat gak kekang perasaan bermain Call of Duty 4. Namun, pembahagian masa itu penting kate cikgu3 ku.

FEBUARI

kelas rancak berjalan dan aku pun rancak berjalan2 ( duit ptptn br masuk la katekan). Rasenyer bln ni aku byk blk KL...ye la valentine jumpe awek tersayang hehehe. Tyme ni gak x silap aku cuti Tahun Baru Cina. So byk wet habis blk Kl, selamat la aku dah spend siap2 duet utk benda len.

MAC

Time ni plak study rancak tp rancak plak mlz tu nk g kelas, mane taknye study kaw-kaw sampai kol 4 then lupa ade kelas kol 8...tup tap tup tap kol 10 bgn haiizzzz. Pastu pk2, ouch deymm aku ade tinggal 5 minggu je lagi nk final?????

APRIL

Masuk sudah masa utk berjuang utk final exam sem 4. Lib la tempat menelaah ilmu sebab nk lari dari aura hebat bermain games. Hahaha beku2 aku study kat lib tp alhamdulillah dapat keputusan yg setimpal dgn ape yg aku dh korban kan.

MEI

Cuti-cuti Malaysia!!!!! tp aku x sempat g mane2 sebab abg aku nk kahwin x lama lagi so, aku x dpt duet nk g mane2...adeyh tp ade la gak duet nk lepak2 dgn membe, berfutsal bersama si jubei gile.hahahha.

JUN

Ingin bekerja tp kemalasan melanda???? haizzzz ddk umah mcm besew la men cod je kerjanya.Abg aku kawen hahaha mcm x percaya. Umah meriah masa abang aku kawen tp ade prob plak time abg aku berarak masuk amplifier wat hal..so x de bunyi kompang haizzz

JULAI

Result kuar!!!! Alhamdulillah x sia2 korban sem 4, semua lepas. Bulan ni aku byk wat ape ek? ntah aku pun x igt. Yang aku igt dah kene blk mask sem 5. Housemate plak kurang srng sebab? aku mlz citer. BERMULA la sem 5 yg penuh pancaroba.

OGOS

Bulan kemerdekaan! yeyeyeye dah 52 thn negara merdeka yeahh!!!! Malaysia boleh!!! Kelas pun boleh!!! adez sem ni subject x la tough mane tp.................

SEPTEMBER

Bulan 9??? hmmmm...kecoh H1N1..aku kene suspect adoyaiiii....selamat la x kuarantin..sambung kelas mcm biasa tp bile nek sem 5 ni mls menjadi2 haizzz....rasenye bulan ni la aku ade knal srng kwn br..hahaha >.<

OKTOBER

Bln ni bln exam! adeyh bertungkus lumus study....huhahuhahuha tuptaptuptap adeyh next week exam? Dota x abes lg nih..haizzz pap4 exam..pergh demam teruk plak time ni sampai nk brng n bgn pun sakit dada..takut sakit jantung selamat bkn sakit jantung....exam? zzzzz

NOVEMBER

19hb aku dpt call free sehari sebab? akunyer beshday la dowhh hahahaha suka nyer aku dah 20 tahun tp hambar x de orng sambut adeyh setakat call je..hehehe tapi takpe aku syukur je..awek aku merupakan orng 1st nyanyi beshday aku....x lupa gak hari ni aku 1st time in my life dapat CUPCAKEs...hehehehe thanz weyhhh

DISEMBER

Bulan terakhir tahun ini....ape prog? vacation x jadi...tp awek dah kembali. So, byk spend mase dgn die..byk benda best jadi bln ni tp sama byk gak benda duka jadi mase bln ni...kene marah la, vacation x jadi la, kwn ilang la, palng x best duet x de. Aduh, parah wehhhhh.....so mlz bebel byk2 utk bulan nih.

So,kesimpulan bagi tahun 2009, ade benda tercapai dan ade jugak benda yang kehilangan dan juga ade benda yang x tercapai lagi. Mintak2 la tahun baru 2010 membuatkan orang memberi pandangan baru kepada aku. amin...................................



1 comments:

Anonymous said...

forget past.truskan je life.weh smbg dgreeeeee tahu!!last sem dah!!!!!!