thiS Week merce DoWn!

|
Nak tulis pe ek? dalam keadaan mood yang suram nih, aku ketandusan idea la. Maybe sebab aku kebusanan kot. Nk lepak ade je benda yang mendatang, nk kuar je ade benda yang menhalang, haiii ape la kan nasib. Apa boleh buat, bawa saja lah diri ini kemana saja yang boleh di bawa. Hari2 aku wat benda same, hari2 aku bangun pada masa yang sama dan hari2 aku pandu kereta yang sama(aizzz bwk kete sendiri pun complain?). Entah la kekadang aku wat bende same seronok, kekadang mendatang bad mud mcm hari ni. Haizz ape la nk jadi. Mungkin sbb ari ni mcm2 dpt berita kot tu mood suram je. Program weekend x jadi, haizzz igt ok sekali lari plan daa, kene la wait lagi. Program mlm ni plak same la x jadi jugak, lambat bgtau plak. So?, ddk la terperap dlm bilik wat kerja mama sambil dgr lagu di youtube. Setiap hari pula berlalu dgn perkara yang sama berlaku. Hahahaha agak la kan, bercakap bende same gak la hari2. Men COD pun asek mati je, haizzz come on la merce. Aduh abg aku plak nk blk broadband die nih hurm nmpk gaya nyer ni mcm last je aku update blog ni until aku ade tenet balik umm, wat a life without tenet aaaa damn, life become more bored!!!!

bye2 all semoga ade rezeki jumpe lagi....damn this week make me so down!

0 comments: